Statusmeddelelser – WebReq

Her kan du se, om der er vedligeholdelses- og opgraderingsarbejde, og om WebReq eventuelt skulle være utilgængeligt i en kortere eller længere periode.

Statusbeskeder

Dato Tekst
oktober 23, 2017 - 10:43 Vi kan nu meddele at WebReq kører igen – vi beklager ulejligheden.
oktober 23, 2017 - 09:16 Vi har desværre netværksproblemer i øjeblikket. Der arbejdes på at udbedre fejlen hurtigst muligt. Vi beklager.
december 1, 2016 - 12:21 I tidsrummet fra kl. 20.00-24.00 den 01. december er der ikke adgang til WebReq, da vi er ved at opdatere /Margit
november 28, 2016 - 08:53 WebReq virker igen normalt, undskyld forstyrrelsen / Margit
november 28, 2016 - 08:11 Vi har desværre problemer med WebReq vi arbejder på højtryk for at løse problemet./Margit


Servicevinduer

Dato Tekst
oktober 9, 2017 - 14:55 WebReq opdateres den 12. oktober fra kl 20.00-23.00 / Margit
september 26, 2017 - 14:04 WebPatient opdateres den 28.09.2017 fra kl. 20.00-23.00 /margit
august 17, 2017 - 09:08 Torsdag den 17. august i tidsrummet mellem kl. 20.00 – 21.30 er WebReq lukket, da programmet skal opdateres. / Margit
marts 9, 2017 - 10:46 Webreq er opdateret således, at der nu er skærpet krav for adgang til Laboratoriesvarportalen. Dsv at klinikpersonale i deres lægesystem skal opdatere deres brugerprofil ifm adgang til WebReq. Dette er for at overholde sundhedsdatadataloven i henhold til sporbarhed af opslag i personfølsomme data. Kontakt evt. dit lægesystemleverandør hvis du ikke har adgang til Laboratoriesvarportalen.
december 1, 2016 - 12:21 I tidsrummet fra kl. 20.00-24.00 den 01. december er der ikke adgang til WebReq, da vi er ved at opdatere /Margit