Statusmeddelelser – WebReq

Her kan du se, om der er vedligeholdelses- og opgraderingsarbejde, og om WebReq eventuelt skulle være utilgængeligt i en kortere eller længere periode.

Statusbeskeder

Dato Tekst
april 18, 2017 - 08:47 Der har desværre været overbelastning af en af vores servere her til morgen, hvorfor I kan have oplevet, at det har været svært at komme på WebReq. Problemet er løst, og vi er ved at afvikle den kø, der er opstået, og forventer, at være i fuld drift ingen snarest. Vi beklager.
marts 16, 2017 - 16:18 Vi har haft et mindre udfald, pga. en central komponent, i tidsrummet mellem kl. 15.35 og kl. 16.10. WebReq fungerer igen. Vi undskylder hvis det har været til ulejlighed.
marts 6, 2017 - 15:15 Vi er glade for at kunne meddele, at WebReq igen fungerer normalt.
marts 6, 2017 - 11:30 WebReq er nu tilgængelig for de fleste brugere igen. Der er dog desværre fortsat problemer for brugere med lægesystemet XMO. Vi samarbejder med XMO for at løse problemet hurtigst muligt.
marts 1, 2017 - 10:12 Telefoncentralen virker igen normalt / Margit


Servicevinduer

Dato Tekst
juni 1, 2017 - 13:25 WebReq lukkes i aften i tidsrummet 21.00-24.00 da programmet skal opdateres. / Hilsen Margit
marts 17, 2017 - 08:55 Til orientering er der blevet udskiftet en UPS i serverrummet ml. kl. 05 – 06 i morges. Så vidt vi kan se, er der ikke nogen der er blevet berørt af det.
marts 9, 2017 - 10:46 Webreq er opdateret således, at der nu er skærpet krav for adgang til Laboratoriesvarportalen. Dsv at klinikpersonale i deres lægesystem skal opdatere deres brugerprofil ifm adgang til WebReq. Dette er for at overholde sundhedsdatadataloven i henhold til sporbarhed af opslag i personfølsomme data. Kontakt evt. dit lægesystemleverandør hvis du ikke har adgang til Laboratoriesvarportalen.
marts 2, 2017 - 23:00 Den 3.3.2017 mellem kl. 08.00-10.00 skifter vi telefonsystem, vi forventer at telefonerne fungere i tidsrummet/ Margit
december 5, 2016 - 08:35 Webreq kører langsomt, vi arbejder på højtryk for at løse problemet./ Margit